Subject: Ed: Küsimus Delfist
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Fri, 22 Mar 2024 14:34:29 +0300

Saatja: Carmen Katariina Sikk
Saatmisaeg: reede, 22. märts 2024 13:34
Adressaat: 'Greete Palgi' <[email-masked]>
Teema: Vs: Küsimus Delfist

Tere, Greete!

Edastan Tervisekassalt saadud andmed:

Perioodil 21.03.2019-21.03.2024 on inimeste poolt ostetud kolme
kannabinoide sisaldavat ravimit:

*	BEDROCAN, mida ostis sel ajavahemikul välja <5 ravikindlustatut 21
pakki;
*	SATIVEX, mida ostis sel ajavahemikul välja <5 ravikindlustatut <5
pakki;
*	EPIDYOLEX, mida ostis sel ajavahemikul välja 8 ravikindlustatut
172 pakki.

Kuna osade ravimite puhul on väärtused väga väikesed, siis andmekaitsest
tulenevalt peame esitama andmed <5 kujul.

Parimate soovidega

Carmen Katariina Sikk

Ravimiameti kommunikatsioonijuht

Tel 737 4140

[email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Saatja: Greete Palgi <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Saatmisaeg: kolmapäev, 20. märts 2024 12:45
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Küsimus Delfist

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kas oleks võimalik välja võtta andmed, kui paljud inimesed on Eestis
saanud loa ravikanepi (kannabinoide sisaldavate preparaatide)
tarvitamiseks-ostmiseks?

Olen tänulik võimalikult pika aja andmete kohta, mis Teil vähegi on.

Kõike kena

Delfi Meedia uuriva toimetuse andmeajakirjanik

Greete Palgi

517 2440